loading...
عاشقانه های گلوریا
پیغام گلوریا

فروشگاه شارژ گلوریا (تخفیف ویژه)


آخرین ارسال های انجمن
GELORIA بازدید : 497 نظرات (2)

 

لعنت بر من که بی عشق ماندم

و

کردم دنیایم را قفس

هیچی برای گفتن ندارم...

عشق تو دو قدمی من چرخ میزنه و من نمیبینمش

حسودی میکنم به خودی که میتوانست گرگ نباشد

به خودی که عاشق باشد

و

در راه عشق با رغبت جان دهد

هنوز نیمه ی دیگرم را نیافته ام

نفسم که بی عشق بیرون میاید

آتشم میزند

اما از عشق هم میترسم

وقتی نفست برای کسی بیرون میاید

همیشه تمام هراست از این است

که آن کس را از دست بدهی

آخ از این دنیا

من یکی آخرش از یک طرف

زنجیر عشق و هوس جر میخورم و پاره میشوم...

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط س م ی ه در تاریخ 1393/09/27 و 20:20 دقیقه ارسال شده است

شکلکلعنت بر من که بی عشق ماندم و کردم دنیایم را قفس ،هیچی برای گفتن ندارم...

عشق تو 2 قدمی من چرخ میزنه و من نمیبینمششکلک

این نظر توسط samira در تاریخ 1393/09/27 و 20:16 دقیقه ارسال شده است

بی عشق ماندن خیلی بهتر از باعشق ماندن
چون اگه عاشق بشی مثل من دلتو میشکنه میره
میزنه زیرقولاش تومیمونی ویه دست یخ زده



کد امنیتی رفرش
فروشگاه سایت
تبلیغات ویژه
درباره ما
Profile Pic
ツ گـــــــــلــــــــــوریــــــــــاツ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دختر یا پسر ايده آل براي ازدواج از نظر شما کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 84
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 99
  • باردید دیروز : 55
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 692
  • بازدید ماه : 1,696
  • بازدید سال : 4,833
  • بازدید کلی : 72,984
  • کدهای اختصاصی